Sunday 13 July 2008

Monsieur Minimal


O Monsieur Minimal μας απασχολεί ιδιαίτερα τα τελευταία χρόνια. Συμμετείχε στη συλλογή City Campers, διακρίθηκε στο μουσικό διαγωνισμό του Coca-Cola SoundWave και αυτόν τον καιρό ετοιμάζει την πρώτη του προσωπική δουλειά. Με αρκετές δόσεις electronica και πολύ pop διάθεση.

Τον τελευταίο χρόνο τα media σου έχουν φερθεί μάλλον με το γάντι, έχεις δεχθεί πολύ καλές κριτικές και ο κόσμος φαίνεται να σε στηρίζει. Πώς το βιώνεις όλο αυτό;

Και ελπίζω ότι αυτό θα συνεχιστεί ακόμα περισσότερο τώρα με το άλμπουμ! Ευτυχώς που υπάρχουν κάποια αξιόλογα άτομα μέσα στο χώρο που δίνουν βήμα στους καλλιτέχνες μιας πιο εναλλακτικής σκηνής. Αυτό πάντως που με ενδιαφέρει είναι ο κόσμος και το support που παίρνω, είτε μέσω των live, είτε μέσω του Myspace, είτε με οποιονδήποτε τρόπο. Αυτόν τον κόσμο θέλω να κερδίσω περισσότερο.

Παίζεις electro pop ή απλά pop μουσική. Πιστεύεις πως το ύφος που εκπροσωπείς έχει δυνατή σκηνή στην Ελλάδα;

Δε θέλω να έχω την αίσθηση ότι εκπροσωπώ ένα συγκεκριμένο ύφος, για αυτό και το χαρακτήρισα γενικά pop. Απλά θέλω να γράφω τη μουσική που μου αρέσει κάθε στιγμή, ανάλογα με τα ακούσματα, την καθημερινή μου ζωή, τα συναισθήματα και οτιδήποτε άλλο μπορεί να επηρεάσει έναν άνθρωπο. Δε θέλω να περιορίζομαι. Δεν απευθύνομαι σε μια συγκεκριμένη σκηνή αλλά σε όσους έχουν τη διάθεση να ακούσουν κάτι απλό και όμορφο.

Αν σου ζητούσα να μου δώσεις τα συστατικά του Monsieur Minimal, ποια θα ήταν αυτά;

Απλότητα, ταξιδιάρικες μελωδίες, έξυπνα κιθαριστικά riff, electronica πινελιές, pop feeling και πολύ πολύ love! Δεν πιστεύω ότι μπορώ να γράψω για κάτι άλλο τη συγκεκριμένη στιγμή της ζωής μου.

Ποιες είναι οι δυσκολίες που αντιμετωπίζει ένας μουσικός που δεν έχει έδρα την Αθήνα;

Ίσως καμιά 500ρια χιλιόμετρα.. Ίσως όχι την ίδια αντιμετώπιση από κοινό, media, δισκογραφικές.. Ίσως όχι το ίδιο αριθμητικά κοινό. Πολλά μπορεί να αντιμετωπίσει, μιας και όλα τα καλά καταλήγουν να πραγματοποιούνται και να αναγνωρίζονται ευρέως μόνο στην Αθήνα. Εγώ ζω στη Θεσσαλονίκη, αλλά προς το παρόν δεν έχω κάποιο ιδιαίτερο πρόβλημα εκτός της απόστασης-συχνής μετακίνησης .

Ποια είναι τα σχήματα/καλλιτέχνες που εκτιμάς από την ελληνική σκηνή;

Monika, Abbie Gale, Info, Your Hand in Mine, Pop Eye, Magnitofono, Elica, Five Star Hotel και πολλοί άλλοι. Υπάρχουν πολλά σχήματα που αξίζουν το σεβασμό. Αυτοί όμως που αξίζουν και το θαυμασμό για μένα είναι οι Raining Pleasure (εκτός από τον τελευταίο δίσκο τους).

Αυτή την περίοδο ετοιμάζεις την πρώτη σου ολοκληρωμένη δουλειά που θα βγει μέσα από την The Sound of Everything. Πες μου κάποια στοιχεία έκπληξης που μπορούμε να περιμένουμε.

Ο δίσκος θα κυκλοφορήσει με το καλό γύρω στα τέλη Σεπτεμβρίου. Θα περιέχει 12 κομμάτια (μέσα σε αυτά και τα τέσσερα της City Campers), πιθανώς ένα hidden track και ένα remix από τους Flying Lilis Brothers και τον Silly Boy. Έχει γίνει πάρα πολύ καλή δουλειά, σκέψου ότι μπήκα για δύο μήνες στο στούντιο και τα γράψαμε όλα από την αρχή με φυσικά όργανα (ντραμς, βιολιά, τρομπέτες, τρομπόνια, μπάσο, κιθάρες)! Φυσικά δεν έχει χαθεί με τίποτα η pop διάθεση ούτε και η electronica κουλτούρα.

Έχει ειπωθεί πως τo ‘Love is a Circle’ είναι το απόλυτο pop anthem της ελληνικής σκηνής. Τι έχεις να πεις γι’ αυτό;

Για να πω την αλήθεια αυτό ήθελα κι εγώ, εξάλλου είναι και το αγαπημένο μου! Πάντως με την ευκαιρία θέλω να πω ένα ευχαριστώ σε όλους όσους έχουν αγκαλιάσει τα κομμάτια μου και καταφέρνουν να ταξιδεύουν μέσα από αυτά..

MySpace

No comments: